Cum rezolvi toate problemele cu Apple Watch: ce faci dacă nu îți sincronizează datele cu iPhone
În mare parte, dispozitivele Apple funcționează în parametri. Se comportă bine și rareori te dezamăgesc prin intermediul unor probleme de funcționalitate mai mici sau mai mari. Ca utilizator de iPhone sau Apple Watch, există însă și acele momente dificile și ar trebui să înveți cum să le remediezi.
În condiții ideale, atâta timp cât ai o conexiune Wi-Fi și Bluetooth activă pe telefon, ceasul tău inteligent de la Apple ar trebui să comunice de minune cu al tău iPhone. Ar trebui să-ți sincronizeze efortul fizic, programările din calendar, alarmele și toate mesajele. Există însă mai multe situații în care toată partea de comunicații dintre cele două dispozitive eșuează.
Pentru a scăpa de aceste neplăceri, există niște soluții radicale. Până să ajungi însă să apelezi la ele, asigură-te că ai conexiunile Wi-Fi și Bluetooth active pe telefon. Apelează Control Center sau Centrul de control de pe iPhone cu un swipe în jos din colțul din dreapta sus al telefonului. Dacă utilizezi un iPhone cu buton de Home, fă un swipe în sus din marginea inferioară a ecranului. Asigură-te că simbolurile pentru Wi-Fi și Bluetooth sunt de culoare albastră. Dacă ai urmat acești pași și tot întâmpini probleme la sincronizarea datelor sau, pur și simplu, nu primește mesajele pe ceas, poți începe să resetezi câțiva parametri.
Dacă ai făcut asta și, după câteva minute sau zeci de minute continui să întâmpini aceleași probleme, resetează-ți ceasul Apple Watch la parametrii din fabrică și împerechează-l din nou. În acest scop, din meniul General din aplicația My Watch intră la Resetare și optează pentru prima variantă, Ștergeți Conținut și Configurări Apple Watch.